• وبلاگ : منتظر روشني
  • يادداشت : فرادرماني!
  • نظرات : 17 خصوصي ، 44 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + MMS 
    سلام، اين چيکار کرديم رو خوب اومدين، راستش منم تا چند وقت پيش نظرم اين بود که چرا جامعه انقدر بد شده، چرا اينجوري شده، چرا اونجوري ..... اما به يه نکته ايي رسيدم، اون زماني که انقلاب شد، جوونايي مثل شما و دوستاتون خيلي کمتر از الآن بودن، اين حرف من نيست که بزنم، چون سن و سالم به اين موضوع ها قد نميده، البته دقدقه و نگراني شما ستودنيه و خوبه که انسان نگران باشه و تلاش کنه براي اهداف بالاتر، اما گاهي وقتا اين اميده به انسان خيلي انرژي ميده تا بخواد احساس ياس و ضعف کنه،

    اون زمان هم مطالب مسموم زيادي براي گول زدن جوونا وجود داشت مثل مارکسيسم و از اين ايسم ميسما، که الآن يه جوري تبديل شده به همين موضوعاتي که گفتين، چون ذاعقه و درک مردم هم تغيير کرده، البته شک دارم آدم هاي مذهبي واقعي اينجوري گول بخورن، چون با ديدن همين عکس تناقض از اين آشکارتر وجود نداره، اما احتمالاً زره زره و بعد از گذشتن مدتي اين جوري ميشن، اما در هر صورت نقش آگاهي ميتونه مثل يه واکسن عمل کنه.(چه خوش اشتها هم هست آقاهه )

    بقيه حرفام هم يادم رفت، دستتون درد نکنه از حضورتون.راستي حيف شد به ما سانديس نرسيد. احتمالاً به دوستتون هم نرسيده ديگه.

    پاسخ

    سلام/چه عجب ازين ورا!! كم پيدا شدين! / هرزماني به اقتضاي خودش همه چيز نو ميشه از انواع گناههاي جديد گرفته تا همين ابزارهاي گول زننده و .... آدمها بايد عاقل باشند/حضورمون در كجا!!!؟