سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

سلاااااام دوس جونای گیس گلابتون خودم

در حلقه ی دوس جونای واقعی داشتیم میحرفیدیم  که حرف از فرادرمانی و درمان بیماریهای صعب العلاج و اینا شد..نمیدونم شما تا حالا چیزی ازش شنیدید یا نه؟! قضیه اینه که یه آقای نیمه محترم اومده ادعا کرده من با پایه گذاری یک عرفان جدید با بهره گیری از شعور کیهانی میتونم خیلی از بیماریهارو درمان کنم! این جنابان گرام که همه هم بهش میگن دکتر(منم میگم دیگه! ولی طبق آخرین اخبار هنوز مدرک دیپلمش رو هم نشون نداده!) قبل از شروع کلاس و حتی قبل از گفتن بسم الله میگه: هریک از ما خود مسیح عالمیم هر الم را در کف خود مرهمیم!

یکی از آشنایان که شرکت کرده بود در این کلاسها میگفت: خیلی کلاسای خوبیه فقط تنها بدیش اینه که کلا ائمه و معصومیتشون و پیامبر و نماز و .... همه میرن زیر سوال! تا حدی که اعتقاد اون جنابان اینه که زیارت عاشورا هم خرافه هست! مخصوصا قسمت لعن و نفرین و ایناش! دکتر جان میگن که انسان به هیچکس جز خودش نیاز نداره و فقط و فقط خدا رو قبول دارند و همچنین معتقدن که قرآن کلام پیامبر میباشیده!! کلا تو سالهای اخیر ترویج این عرفان های کاذب تو ایران و مخصوصا تهران و مخصوصا تر مناطق شمالی شهر در مراکز آموزشی بسیار زیاد بوده! و خیلی از اساتید(!) این گونه عرفانها و کلاسها اشخاص هندی و بودایی هستند!

حالا با اینش کار ندارم نکته جالب توجه این مدل کلاسها اینه که حرفا و کارهاشون بسیار شبیه شیطان پرستان است و از این بابت که معتقدند انسان هیچ نیازی به امام و پیامبر و ... نداره! یاد وهابی ها افتادم! فکر کنید دکتر جان میگه:شیطان تنها موحد بارگاه الهی است.یعنی تنها مخلوقی است که جز بر او بر چیز دیگری سجده نکرد! در صورتیکه در سوره ی بقره آیه ی 34 آمده:هنگامی که به ملائکه گفتیم برای آدم سجده کنید، همه سجده کردند جز ابلیس که امتناع کرد و تکبر ورزید و از کافرین بود. همینطور دکتر جان گفته: خدا خودش به شیطان گفته سجده نکن!بعد که خداوند شیطان را رانده، شیطان به خدا گفته تو مرا گول زدی!!!!

توی این سایت میتونید تناقض اساسنامه ی عرفان کیهانی با آیات قرآن رو ببینید.

این کلاسها معمولا در خانه ها برگزار میشه و شخصی به اسم مستر(که همون استاده) عهده دار آموزش میباشد. عکسهایی که ازین کلاسها منتشر شده هم بی شباهت به پارتی نیست! از لینکهای + و + میتونید اطلاعات بیشتری راجع به این قضیه بدست بیارید.

تاسف بارترین قسمت قضیه اینجاست که خیلی از افراد مذهبی هم جذب این کلاسها شدند! هرروز از گوشه و کنار میبینیم که دشمنان اسلام چقدر زیرکانه و راحت دارن رو اعتقادات جوونا کار میکنن از ترویج مدلهای عجیب لباس گرفته تا برگزاری کلاسهای یوگا و فروش علائم فراماسونری در قالب دستبند و گردنبند در بدل فروشیها و پخش رایگان کتابهای نفیس بهائیت و....و روز به روز دین مردم رو میدزدن! اونوقت ما چیکار کردیم واسه حفظش؟!

 


نوشته شده در سه شنبه 89/11/12ساعت 12:7 عصر توسط سنا شاخه نرگس ( ) |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت