سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

برگرد که بر بهارمان می خندند

یک عده به حال زارمان می خندند

آنقدر نبودنت به طول انجامید

دارند به انتظارمان می خندند

بیا که بر همگان ثابت شود ما گلی داریم که عالم را گلستان میکند.

این جمعه ها انگار بیشتر منتظرت هستم...

اللهم عجل....

29 بهمن 89

امروز چقدر دلم خنک شد وقتی لعنت کردم دشمنانت را

 

 بسم الله الرحمن الرحیم
لا حول و لاقوة الا بالله العلی العظیم


بار دیگر منافقان کوردل پیراهن فتنه را تجدید کرده و با تلبس آن به بهانه حمایت از از مردم مصر روز 25 بهمن را عرصه فتنه و آشوب قرر دادند ... لیکن به مصداق و لا یحیق مکر السیئ الا باهله شر این مکر و حیله به خودشان بازگشت و بیش از پیش شرمساری و روسیاهی آقایان موسوی و کروبی و همراهان داخلی و خارجی شان رقم خورد. و باز این اطمینان حاصل گردید که درخت طیبه انقلاب اسلامی ایران را بیمی از چرخ غدار نیلوفری و سبزک هرز نیست.کوردلان برآنند که به خیال خام خود درخت برومند طیبه انقلاب را ضربتی سخت زنند یریدون ان یطفئوا نور الله بافواههم لیکن غافل از آنکه این اقدام آنان بی آنکه خود بفهمند نمایش اقتدار نظام توانمند جمهوری اسلامی خواهد بود و پیام والای آن را بیش از پیش بسط خواهد داد که و یأبی الله الا ان یتم نوره ولو کره الکافرون. ما وبلاگ نویسان سرویس پارسی بلاگ نیز همگام با ملت فهیم ایران اقدامات خائنانه آقایان کروبی و موسوی و همراهان آنان را که سعی در تضعیف نظام اسلامی داشته و منجر به شهادت دو تن از بسیجیان برومند این مرز و بوم و مجروحیت عده ای از هموطنانمان گردید را محکوم نموده و از آنجا که از سویی جزاء السیئة سیئة مثلها و از دیگر سو سران فتنه بارها و بارها نشان داده اند که مغز کوچک و همت ناقصشان را یارای درک کرامت و بزرگ منشی نظام اسلامی نیست   از مراجع محترم قضایی خاصه ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت الله لاریجانی قاطعانه خواستار بازداشت، محاکمه و اشد مجازات سران فتنه به اتهام فساد فی الارض هستیم و براستی هیچ مصداقی جز مفسد فی الارض زیبنده آقای کروبی و موسوی نخواهد بود. بی تردید محاکمه سران فتنه و خلع لباس آقای کروبی و در نهایت اشد مجازات آنان، چشمان دوستداران نظام اسلامی را روشن ساخته و دسیسه های دشمنان دین را بیش از پیش نقش بر آب خواهد ساخت.

  وَاللّهُ غَالِبٌ عَلَى أَمْرِهِ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لاَ یَعْلَمُونَ 

به منظور محکوم کردن اغتشاشات جلبکها این مطلب را  در وبلاگهایتان بگذارید.


نوشته شده در جمعه 89/11/29ساعت 7:40 عصر توسط سنا شاخه نرگس ( ) |

[نوشته ی رمز دار]  


نوشته شده در چهارشنبه 89/11/27ساعت 11:21 صبح توسط سنا شاخه نرگس ( ) |

 

3 . سومین  شیوه  یاری امام عصر :یاری شیعیان امام زمان علیه  السلام

بخش مهمی ازدغدغه های امام زمان علیه السلام به گرفتاری شیعیانشان مربوط میشه.شیعیان،خانواده امام زمان علیه السلام به شمار میان.آنحضرت مردم رو مثل فرزندان خودش

دوست دارد، فکرشو بکنید...به واسطه گرفتاری ما ناراحت  میشه و از بابت پیروزی و نجات   ماشاد میشن.در تعالیم  اهل بیت بیان شده که خوشحال کردن شیعیان ائمه درحکم خوشحال کردن خود آنهاست،دیدار وعیادت از شیعیان در حکم دیدارو عیادت ازخود اهلبیته  وکمک مالی به شیعیان گرفتار به منزله کمک مالی به خود امام زمان علیه السلام است. بر این مبنا اگرکسی نسبت به شیعیان امام عصرعجل الله احساس غیرت و وظیفه کنه،مثل اینه که نسبت به بزرگداشت حریم خود امام عصر غیرت ورزیده و به شخص ایشان یاری رسونده .

بیاید به نیت یاری امام زمان علیه السلام،به یاری شیعیان گرفتار آن حضرت بشتابیم وبه نیت خدمت به امام زمان درعزت بخشیدن به جامعه ی شیعه فعالتر باشیم

این دیگه به خلاقیت و زیرک بودن یک مومن بستگی داره که چطور از دونه دونه ی فرصت هاش برای کمک به بندگان خدا استفاده کنه

گاهی که به فکر فرو میرم میبینم چقدر خدای ما بزرگ و مهربونه که نزدیکی به خودش رو در نزدیکی به مردم قرار داده! مردمی که خیلیهامون خوب نیستیم ، فکر میکنیم تا ابد قراره زنده باشیم! از همدیگه به عنوان نردبان استفاده میکنیم تا پیشرفت(!) کنیم! اونقدر بد شدیم که روز بروز گناهای جدید خلق میکنیم!! اونقدر بد که دیگه دامن آدمهای به اصطلاح مذهبی هم به انواع گناه آلوده شده! اونوقت خدا میاد بهمون میگه ببین بنده ی من، تو اگه به همسایه ت کمک کنی، اگه گرفتاریه دوستت رو حل کنی انگار که به امام عصرت کمک کردی! یه غصه از دل امام زمانت برداشتی!! اونوخت منه چشم سفید میگم نه! فلانی لیاقت نداره کمکش کنم! اون جنبه نداره!! و .... الان دیگه هرکدوممون واسه خودمون خدایی شدیم!! حکم صادر میکنیم! قضاوت میکنیم! گناه میکنیم و بعدش توجیه میکنیم!!آخرشم میگیم آقا جون بیا! من منتظرم!!:(   اگه  هممون واقعا مومن باشیم چقدر خوب میشد... اگه به دستورات دینمون درست عمل میکردیم...اگه هرجاییش رو که دوس داشتیم رو کات نمیکردیم...اگه لایق بندگی بودیم...چقدر خوب میشد...

 

*به این فکر میکنم که این روزها وقتی دل رهبر عزیزمون از دست بعضیا غصه داره، امام عصر چی میکشن:(

لینک مرتبط و زیبا: درس هایی از قرآن


نوشته شده در سه شنبه 89/11/26ساعت 10:12 عصر توسط سنا شاخه نرگس ( ) |

 2 . دومین شیوه یاری امام عصر : تجلیل ازامام زمان علیه السلام  در  جامعه

هر  شیعه  ای میتونه برای تجلیل و بزرگداشت از امام زمان  درجامعه کاری کنه.این کار (یعنی گرامیداشت امام عصر در جامعه)، از غربت مولا کم میکنه  و توجه همگانی رو به ایشون بیشتر میکنه . همه ما می تونیم تابلویی از نام امام زمان رو به جهت ابراز ارادت به امام عصر و تجلیل ازایشان درخونه یا محل کار نصب کنیم.

همه ما میتونیم به هنگام ذکر نام امامبا احترام از آن حضرت یاد کنیم و  صلوات بفرستیم . همه میتونیم به هنگام بردن نام خاص امام یعنی لقب »قائم «بایستیم،دست برسر بگذاریم،ادای احترام کنیم وبرای فرج ایشان دعا کنیم.

همه می تونیم در روزهای منسوب به ایشان مثل نیمه شعبان،روزهای جمعه و عیدغدیر با برگزاری مراسم ویژه برای آن حضرت، ولایت و امامتشونبه یکدیگر یادآور ی کنیم. حتی اگر نتونیم برگزارکننده چنین مراسمی باشیم میتونیم در اون خدمت کنیم یا لااقل با حضور خالصانه خود به چنین مجلسی رونق بدیم.

همه اینکار ها، تجلیل و بزرگداشت ازامام عصرعلیه السلام هست و شیوه ای برای یاری آن حضرت.

حتی میتونیم روزهای سه شنبه اگه بشه بریم جمکران و اگه توفیقش نبود نماز امام زمان رو به نیتهای قشنگ بخونیم، اینا کمترین کارهاییه که یه مومن باید برای امام عصرش انجام بده

       پی نوشتیده: وقتی این راهکار رو میخوندم یاد حرف یه بنده خدا افتادم، میگفت: فرض کنیم همین حالا امام عصر زنگ خونمون رو بزنه،ما در رو باز میکنیم و تعارف میکنیم بیاد داخل!... یه نگاه به اطرافتون بندازید،.... آیا شما میتونید نمونه ی یک شیعه باشید که جلوی آقا خجالت نکشید؟  از دکور خونه ت بگیر تا تربیت فرزندت، خیلی از بچه ها هنوز چیزی از امام عصر نمیدونن! فیلمی که میبینیم! موزیکی که میشنویم! فولدرهای کامپیوترمون..در و دیوار خونمون...پوششمون... حتی مطالب وبلاگهامون...برازنده ی کسی هست که ادعای محب ائمه بودن رو داره؟!...یعنی چی؟

مشکلمون اینه که آقا رو از خودمون دور میبینیم! هنوز باورش نداریم(خودمو میگم) هنوز نتونستم حضورش رو کنارم درک کنم و اینکه ناظر بر کارهامه... آیا اگه حضور فیزیکیشون کنارمون بود باز به کارامون ادامه میدادیم؟!یعنی چی؟

 

این پست ادامه داره...

 

لینکهای جالب: مجالس عیدالزهرا + آقای غریب

 امام علی(علیه السلام)

اجابت دعایت را دیر مپندار،در حالیکه خودت با گناه را ه اجابت آن را بسته ای! 


نوشته شده در یکشنبه 89/11/24ساعت 7:41 عصر توسط سنا شاخه نرگس ( ) |

سلام دوس جونیای گرام

توی پست امروز و چند پست آینده انشالله میپردازیم به راهکارهای کاربردی برای یاری رساندن به امام عصر علیه السلام

لطفا تنبلی نکنید که اگه نخونید عاقتون میکنم!


قال الله تعالی:محبوب  ترین بندگان نزد من،کسانی  هستندکه حق مرا برپا داشته  اند، وبرترین وگرامی ترین این افراد،محمد است که سید و آقای خلائق است وبعد از او علی مرتضی برادر محمد مصطفی است وپس ازعلی دیگر امامان راستین،که حق را به پا میدارند .دررتبه بعد از ایشان کسانی قرار دارند که آنان(یعنی پیامبر و جانشینان او) را برای دستیابی به حقشان یاری میکنندو در درجه بعد کسانی هستند که آنان را دوست دارند و از دشمنانشان بیزارند،اگرچه اهلبیت رایاری و نصرت نکرده باشند.از این گفته ی خدای متعال میفهمیم که بالاترین رتبه ی شیعیان نزد خداوند یاری ائمه ی معصوم و پیامبر است. اکثر ما محبت اهل بیت و امام زمان در دلهامون جا داره اما نمیدونیم که مقام بالاتر از محبت، نصرت و یاری اونها هست.با اینکه همیشه دلمون میخواد یه جوری بتونیم بهشون یاری برسونیم، ولی نمیدونیم چطوری و چه کاری! چه خوبه که بعنوان یک شیعه فقط به محبت قلبی اکتفا نکنیم و دنبال راهی برای نزدیک شدن به خدا باشیم میخوام یه چندتا راهکار عملی رو اینجا بگم که انشالله همت کنیم و توی زندگیه روزمره به کار ببندیم بلکه زندگیمون ذره ای رنگ و بوی مهدوی بگیره و وقت ظهور آقا، ازشون خجل نباشیم...

 به امید اونروز و به امید اینکه ما هم بتونیم در مقام نصرت امام عزیزمون قرار بگیریم....

1. اولین شیوه یاری امام عصر:دعوت از دیگران جهت بهره مند شدن از برکات امام زمان علیه السلام.


هرشیعه ای که نعمت وجود امام عصررادرک کرده وحلاوت عنایات او راچشیده باشد،می تواند وجود این نعمت رابه دیگران خبر دهد و از آنها دعوت کند که با توسل به امام زمان علیه السلام از عنایات اوبهره مند گردند.ارجاع دیگران به امام زمان علیه السلام برای رفع نیاز های مادی و معنویشان کاری بسیار ساده است.این کارزمینه قدرشناسی امت ازامام علیه السلام رافراهم می آورد و در غربت زدایی از این مولای کریم بسیارمؤثر است، از این رو به نوبه خود نوعی یاری امام عصر به شمار می آید.

کار ساده ای که از همین حالا هم میتونیم شروع کنیم...میتونیم برای شروع کارهامون همیشه از آقا کمک بخوایم...

 راه دوم در پست بعد به شرط حیات...


لینک جالب: پیش فروش ساندیس های راهپیمایی 22 بهمن!!


نوشته شده در پنج شنبه 89/11/21ساعت 8:48 عصر توسط سنا شاخه نرگس ( ) |

سلاااااام دوس جونای گیس گلابتون خودم

در حلقه ی دوس جونای واقعی داشتیم میحرفیدیم  که حرف از فرادرمانی و درمان بیماریهای صعب العلاج و اینا شد..نمیدونم شما تا حالا چیزی ازش شنیدید یا نه؟! قضیه اینه که یه آقای نیمه محترم اومده ادعا کرده من با پایه گذاری یک عرفان جدید با بهره گیری از شعور کیهانی میتونم خیلی از بیماریهارو درمان کنم! این جنابان گرام که همه هم بهش میگن دکتر(منم میگم دیگه! ولی طبق آخرین اخبار هنوز مدرک دیپلمش رو هم نشون نداده!) قبل از شروع کلاس و حتی قبل از گفتن بسم الله میگه: هریک از ما خود مسیح عالمیم هر الم را در کف خود مرهمیم!

یکی از آشنایان که شرکت کرده بود در این کلاسها میگفت: خیلی کلاسای خوبیه فقط تنها بدیش اینه که کلا ائمه و معصومیتشون و پیامبر و نماز و .... همه میرن زیر سوال! تا حدی که اعتقاد اون جنابان اینه که زیارت عاشورا هم خرافه هست! مخصوصا قسمت لعن و نفرین و ایناش! دکتر جان میگن که انسان به هیچکس جز خودش نیاز نداره و فقط و فقط خدا رو قبول دارند و همچنین معتقدن که قرآن کلام پیامبر میباشیده!! کلا تو سالهای اخیر ترویج این عرفان های کاذب تو ایران و مخصوصا تهران و مخصوصا تر مناطق شمالی شهر در مراکز آموزشی بسیار زیاد بوده! و خیلی از اساتید(!) این گونه عرفانها و کلاسها اشخاص هندی و بودایی هستند!

حالا با اینش کار ندارم نکته جالب توجه این مدل کلاسها اینه که حرفا و کارهاشون بسیار شبیه شیطان پرستان است و از این بابت که معتقدند انسان هیچ نیازی به امام و پیامبر و ... نداره! یاد وهابی ها افتادم! فکر کنید دکتر جان میگه:شیطان تنها موحد بارگاه الهی است.یعنی تنها مخلوقی است که جز بر او بر چیز دیگری سجده نکرد! در صورتیکه در سوره ی بقره آیه ی 34 آمده:هنگامی که به ملائکه گفتیم برای آدم سجده کنید، همه سجده کردند جز ابلیس که امتناع کرد و تکبر ورزید و از کافرین بود. همینطور دکتر جان گفته: خدا خودش به شیطان گفته سجده نکن!بعد که خداوند شیطان را رانده، شیطان به خدا گفته تو مرا گول زدی!!!!

توی این سایت میتونید تناقض اساسنامه ی عرفان کیهانی با آیات قرآن رو ببینید.

این کلاسها معمولا در خانه ها برگزار میشه و شخصی به اسم مستر(که همون استاده) عهده دار آموزش میباشد. عکسهایی که ازین کلاسها منتشر شده هم بی شباهت به پارتی نیست! از لینکهای + و + میتونید اطلاعات بیشتری راجع به این قضیه بدست بیارید.

تاسف بارترین قسمت قضیه اینجاست که خیلی از افراد مذهبی هم جذب این کلاسها شدند! هرروز از گوشه و کنار میبینیم که دشمنان اسلام چقدر زیرکانه و راحت دارن رو اعتقادات جوونا کار میکنن از ترویج مدلهای عجیب لباس گرفته تا برگزاری کلاسهای یوگا و فروش علائم فراماسونری در قالب دستبند و گردنبند در بدل فروشیها و پخش رایگان کتابهای نفیس بهائیت و....و روز به روز دین مردم رو میدزدن! اونوقت ما چیکار کردیم واسه حفظش؟!

 


نوشته شده در سه شنبه 89/11/12ساعت 12:7 عصر توسط سنا شاخه نرگس ( ) |

یه وقتایی بعضی خاطرات جوری توی ذهن آدم هک میشن که دیگه هیچ مدلی کمرنگ بشو نیستن! مثل مرگ یه عزیز...

هرسال وقتی وارد ماه صفر میشیم، حالش بطور محسوسی تغییر میکنه....علی رغم تلاشش واسه از یاد بردن باز وقتی میبینیش غم رو توی چشماش میشه خوند حتی وقتی که داره بلندبلند میخنده...

روزای نزدیک 28 صفر که دیگه هیچی...بغض راه گلوش رو می بنده .... کاش امسال آرومتر باشه...

پارسال میگفت دارم خفه میشم...هرقدر سعی میکرد خودشو به اون راه بزنه...نمیشد!...آخه مگه شوخیه؟!...البته منم یه چیزی میگم برا خودم! هیچکس نمیتونه دردی که اون کشیده رو درک کنه...

امیدوارم امسال آرومتر باشه و اینروزا رو راحتتر بگذرونه...خدایا همونجوری که تا حالا تنهاش نگذاشتی و همیشه وجودت رو کنار خودش حس کرده...بازم کنارش باش و بهش کمک کن...میدونی که چه دل صافی داره...دلشو آروم کن...بخاطر...

دوس جونام واسه ی این بنده ی خوب خدا دعا کنید این شبا رو تو آرامش بگذرونه...


نوشته شده در شنبه 89/11/9ساعت 9:10 صبح توسط سنا شاخه نرگس ( ) |

   1   2      >


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت