سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

مدتیه پای وسیله ی جدیدی به اسم آنتن دیجیتال به خونه ها بازشده...این وسیله ی گرامی با تایید صدا و سیما تشریفشون رو آوردن و ما هم اولش بخاطر فیض بردن از تصاویر شفاف تر رفتیم یدونه خریدیم که الحمدلله از اون موقع من خیلی کمتر تلویزیون میبینم! خودمم نمیدونم چرا! ولی همون بهتر

با اینکه مثلا فقط شبکه های به اصطلاح مجاز رو که مال کشورای مسلمون هستن رو میگیره اما یه نگاه به برنامه هاش بندازید میبینید که صد رحمت به شبکه های غیرمجازش!

اومدن خیر سرشون کلاس بزارن و بگن خدمات بیشتری رو به صورت مجاز به ملت میدیم تا از برنامه های بیشتری استفاده کنن اما چه برنامه هایی؟ شبکه آی فیلم که یه سری مسابقه پخش میکنه ماشالله بزن و برقص و حجاب مجاب هم که هیچی! دموکراسیه مطلقه و دسسسس دسسسس!!

یه برنامه ی رادیووی هم شبکه جام جم پخش میکرد که مجریهاش از همین بازیگرا و مجریای شبکه های دیگه هستن و رسما سرجاشون میرقصن! یعنی من چندبار شبکه رو عوض کردم و با خودم گفتم نکنه اشتباه شده و آنتنه زیادی پیشرفته شده که اینا دارن اینجوری میکنن!! یا حتی برنامه های عربیش که مثلا فیلمهای ایرانی رو بررسی میکنن! خانوم مجری همچــــین باحجابه اما چشم نخوره از آرایش کردن هیچی رو از قلم ننداخته و چنان با ناز و عشوه حرف میزد که من که زنم عوقم گرفت والا!بنده خدا فقط یه آهنگ کم داشت که به حرکات موزون تری برسه! جالبه که بررسی سریال مختارنامه هم بود!

و...برنامه های دیگه ای از این قبیل از همون عموپورنگ گرفته تا خنده بازار و خاله شادونه و .... کاری به برنامه هاشون ندارم چون دیگه داره کم کم عادی میشه و هرچقد هم عده ای امثال ما فریاد میکنن صداوسیما کار خودشو میکنه چون مالِ باباشه و اصولا به ما ربطی نداره! اما خب حرصم از این میگیره که این آنتن دیجیتال پیشنهاد خودشونه!مثلا مجازه! حتی توو سری های جدید ال سی دی ها این آنتن درونشون تعبیه شده و بخوای نخوای باید از همه ی چهارده تا کانال فیض ببری!

خب که چی؟ میشه جلوی بچه ت رو بگیری و بگی حق نداری تلویزیون ببینی؟ یا بگی این تیکه رو نیگا نکن آخه نانای نانای داره!اونو نبین آخه از اول تا آخر داره آدما رو مسخره میکنه تا ما بخندیم! اینو نبین چون... نسل ما که هیچکدوم از این چیزا جلوشون نبود و خیرسرمون کودکیمون خالی از این چیزا بوده و چشم و گوش بسته بودیم این شدیم! نسل بعدی به لطف فرهنگ سازیهای صداوسیما و برنامه های پرمحتوا و کارشناسی شده شون حتما سربازای خوبی برای امام زمانشون میشن و روی والدینشون رو سفید میکنن!!

+دلم میخواد بزنم تلویزیونمون رو بترکونم!

+نمیدونم تا کی میخوان خودشونو مسخره کنن!زبون

+امروز جمعه ست...بود...


نوشته شده در جمعه 90/6/4ساعت 4:33 عصر توسط سنا شاخه نرگس ( ) |

<      1   2      


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت