سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

"اگر زیبایی و جمال نعمت خداست...شکرانه ی آن هم حجاب و پاکدامنی است"

چقدر خوشم اومد از این جمله...ساده ست و به دل میشینه

کاش واقعا پاکدامن باشیم...

کاش نگاه زنان تحصیل کرده و روشنفکر(!) جامعه به دین،کمی دقیق میشد.

----------

یه مطلبی راجع به عذاب هایی که در جهنم برای خانمهاست خوندم خیلی وحشتناکه...اگه خواستید بخونید برید اینجااسترس

یَا رَبِّ ارْحَمْ ضَعْفَ بَدَنِی وَ رِقَّةَ جِلْدِی وَ دِقَّةَ عَظْمِی...

---------

پ.ن :کاش حجابمون از ترس جهنم نباشه، حتی برای رسیدن به بهشت هم نباشه بلکه بخاطر خودش باشه، خودِ خودش...

پ.ن2: بلاگرهای بسیجی ماهیانه 700000 تومان حقوق میگیرند!

 رسول خدا(ص) از حضرت جبرئیل(ع) سوال نمود که آیا فرشتگان خنده و گریه دارند؟ جبرئیل فرمود: بله. (یکی از آنجاهایی که فرشتگان می‌خندند) زمانی است که زن بی‌حجاب یا بدحجابی می‌میرد، و بستگان او را در قبر می‌گذارند و روی آن زن را با خشت و خاک می‌پوشانند تا بدنش دیده نشود. فرشتگان می‌خندند و می‌گویند: تا وقتی که جوان بود و با دیدنش هر کسی را تحریک می‌کرد و به گناه می‌انداخت، او را نپوشاندند، ولی اکنون که مرده و همه از دیدنش نفرت دارند او را می‌پوشانند. 


نوشته شده در دوشنبه 89/9/8ساعت 12:5 عصر توسط سنا شاخه نرگس ( ) |

 امروز رسما فشارقبر رو تجربه کردم و الحق که تجربه ی دردناک و چندش ناک و اینایی بود، خدا نصیب هیشکی نکنه یه لحظه حس کردم دیگه آخرشه و باید اشهد رو بخونم ...به اموال نداشته م فکر کردم ، به وبلاگم که همینجوری بیخودی میموندش و به کارهای اداره که نصفه موندن و نمازهای قضا شده و حق هایی که به گردنمه و شوخی های که با دوستان میکنم و احیانا دلخور شدنِ کسی و ..... به سختی و تنهایی شب اول قبر و ....به خودم که اومدم گفت:

آقا ما جلوتر پیاده میشیم .... در رو که باز کردم انگار در بهشت برام باز شده،کمی صبر کردم و دوباره سوار شدم و یه نفس راحت کشیدم، دیگه قبر و مرگ و حق و ... ازیادم رفت:)

پ.ن1:عزیزجان وقتی تصمیم داری سوار تاکسی بشی با یه بچه چهار ساله و دوتا ساک دستی اونم با هیکل ماشالله 3 تایِ من،یا جلو بشین یا دونفر حساب کن...انصاف هم خوب چیزیه  

 پ.ن2:لینک بی ربط به موضوع : کفاره شوخی با اهل بیت(علیهم سلام)...

 پ.ن3:عید غدیر بر همه مبارک بخصوص سادات عزیز،انشالله همه فردا یه عیدیه خوب بگیریم :)

پ.ن4:لینک اعمال روز عید (روزه یادتون نره)

رسول خدا صلی الله علیه وآله فرمودند: میان بهشت و انسان هفت گردنه وجود دارد که آسان ترین آنها مرگ است.پرسیدند سخت ترین آن ها کدام است؟ فرمودند: لحظه ای است که انسان در پیشگاه خداوند بایستد و کسانی که به آن ها ظلم شده دامن ظالم را بگیرند.


نوشته شده در چهارشنبه 89/9/3ساعت 10:45 صبح توسط سنا شاخه نرگس ( ) |

چند روز پیش یکی از دوستام میخواست بره باشگاه ثبت نام کنه مربی بهش گفته بود آموزش رقص هم داریم!خیلی طرفدار داره حتما ثبت نام کنید

 ایشون هم آخرش کلاس ایروبیک ثبت نام کردن حالا با گذشت دوهفته پشیمون بود میگفت چنان صدای آهنگ رو زیاد میکنن که صداش توی خیابون هم میاد تازه هیچکدوم از موسیقی هاش مناسب ورزش نیست و همه همین اهنگهای غیرمجاز بزن و بکوب هستن و خلاصه نیمی از کلاس ایروبیک فقط به رقصیدن میگذره

 دیگه نمیدونم توی ساعات آموزش رقص چیکار میکنن! به این فکر میکنم که کشورهای غربی چقدر راحت و با برنامه ریزی تونستن توی کشور ما جا باز کنن! یه روز تیپ های آنچنانی دخترها و پسرها ،یه روز ایروبیک و یه روز ولنتاین و شب هالوین و....یه روز کراوات اسلامی!

جالب اینه که جوونهای ما برخلاف ادعای روشنفکریشون کورکورانه پیروی میکنن! مدتها قبل تلویزیون با پسری مصاحبه کرد که یه تی شرت تنش بود و پشتش انگلیسی به صورت ناخوانا چیزی نوشته شده بود،ازش پرسیدن میدونی رو لباست چی نوشته؟ گفت نه!    وقتی فهمید روی لباسش نوشته "من خوک هستم" خودش خجالت کشید!

چرا یه جوون ایرانی باید اینطوری باشه؟ چرا لباسی رو میپوشه که توی ماهواره دیده تن فلان هنرپیشه بوده تازه کلی هم ذوق میکنه!

 کی به یه گروه موسیقی اجازه میده که وسط پایتخت یه کشور اسلامی ترویج شیطان پرستی بشه و هیچکس هم به روی خودش نیاره؟!

 دینمون براحتی و آهسته داره به فراموشی سپرده میشه! آخرشم مسئولین میان و میگن: کی بود کی بود؟من نبودم!

  اصلا اونا نیستن که به اون کنسرت و باشگاه و مهدکودکی که آموزش رقص داره و....مجوز میدن!

 اگه کسی میدونه اینجا چه خبر شده ، به منم بگه!

 

 

از امیرالمومنین سوال شد: بدترین همنشین چه کسی است؟ فرمودند: آنکه معصیت خدا را در نظرت زیبا جلوه دهد


نوشته شده در دوشنبه 89/9/1ساعت 8:54 صبح توسط سنا شاخه نرگس ( ) |

<      1   2      


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت