سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

چکه چکه انتظار 13

هیئت هفتگی سه شنبه شب ها پیش کش به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان(عجل الله) صلوات

        اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

سخنرانی:

از روایات فهمیده میشود که تعداد قابل توجهی از سپاهیان مخصوص ارتش حضرت مهدی (علیه السلام) از ایرانیان هستند و از آنان با تعبیرهای طرفداران سلمان فارسی ، اهل ری ، اهل مشرق ، اهل خراسان ،گنج های طالقان ، قمی ها ، اهل فارس و ... یاد شده است .

امام باقر(علیه السلام) میفرماید: نیروهایی با پرچم سیاه که از خراسان قیام کرده اند ، در کوفه فرود می آیند و هنگامی که حضرت مهدی(علیه السلام) در شهر مکه ظهور میکند ، با آن حضرت بیعت میکنند. و نیز میفرماید: یاران حضرت صاحب الزمان 313 نفرند و در بین آنان فرزندان عجم نیز میباشند. هرچند عجم به غیرعرب گفته میشود ولی بطور قطع ، ایرانیان را نیز دربر میگیرد همانطور که منظور از خراسان دقیقا خراسان کنونی نیست بلکه مناطق دیگری هم در شرق با نام خراسان بوده است.

بر اساس روایات، در زمینه سازی ظهور ، ایرانیان نقش اساسی دارند . در خطبه ای از امام علی (علیه السلام) که راجع به یاران حضرت و ملیت آنهاست آمده است : از اهواز یک نفر ، از شوشتر یک نفر ،‌از شیراز سه نفر ، از خراسان یک نفر ، از قم ده نفر که همنام اهل بیت رسول خدا هستند و .... با حضرت بیعت میکنند و خداوند آنان را در کمتر از یک چشم به هم زدن از مشرق و مغرب زمین در کنار کعبه گرد می آورد.

به امید روزی که منجی قلبها و امید دلها بیاد و ما ایرانیها پیششون شرمنده نباشیم...

می نشینم روبروی آسمان
                                         می زنم فریاد سوی آسمان
ای امام عاشقان مهدی بیا
                                         حضرت صاحب زمان،مهدی بیا

بفرمایید پذیرایی:

 

از کجا بدانم که امام زمان (عج الله تعالی فرجه) از من راضی هستند؟

هر کسی می‌تواند به میزان ایمان و اخلاص خود پی ببرد. و بدیهی است که هر چه ایمان قوی‌تر و عمل مخلصانه‌تر باشد، نزد خداوند متعال مقبول‌تر است و آن چه نزد او مقبول باشد، نزد امام زمان علیه‌السلام نیز مقبول بوده و مورد رضایت ایشان می‌باشد.

از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله سوال نمودند: از کجا بدانیم که نماز ما نزد خداوند متعال مقبول است؟ ایشان فرمودند: به خودتان توجه کنید. اگر کسی برای شما این چنین دو رکعت نمازی به جا آورد، شما از او می‌پذیرید؟ اگر خودتان می‌پذیرید، خدا هم می‌پذیرد.


نوشته شده در سه شنبه 89/8/11ساعت 10:16 صبح توسط سنا شاخه نرگس ( ) |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت