سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

 

چکه چکه انتظار 52

هیئت هفتگی سه شنبه شب ها پیش کش به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) 

تعجیل در فرج مولانا صاحب الزمان(عجل الله)صلوات 

ا للهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

فکر میکنید ظهور نزدیکه؟ اصلا میتونید روز ظهور رو تصور کنید؟ میتونید تجسم کنید که ظهور اونقــــــــدر نزدیکه که ما هم میتونیم جمال آقا رو ببینیم؟

یکی از دلایلی که زمینه ساز تاخیر در ظهور شده همین تفکر اکثر مسلمونا هست که فکر میکنند ظهور نزدیک نیست! یعنی هنوز نتونستیم نزدیک بودنش رو باور کنیم ....

اینجا مطلب قشنگی خوندم که:

اگر ظهور امام زمان را را در دسترس و نزدیک به خود بدانیم و آن را برای زمانهای آینده و مردم آینده تصور ننمائیم و طبق فرمایشات خاندان عصمت (ع)آن را نزدیک ببینیم و در این جهت حداقل افکار عمومی شیعیان یکپارچه شود و ظهور آن حضرت به سرعت و حتی با عجله فراخواهد رسید.

فکر غلط ما این است که ظهور امام زمان (عج) را خیلی دور تصور می کنیم و بسیار شنیده ایم بر زبان مردم جاری شده است که  حالا خیلی مانده که امام زمان (عج) ظهور بفرماید و هنوز مردم آماده نیستند.

چنانچه مسلمین خصوصاً شیعیان و حتی جوامع بشری این طرز فکر را تصحیح نمایند. تحولی عظیم در آنان به سمت ظهور امام عصر (ع) به وجود خواهد آمد و دشمنان جامعه بشری از چهارده قرن پیش که خداوند آخرین پیامبر خویش را فرستاد با خود اندیشیدند اگر تعالیم آن حضرت توسط جانشینان معصومش که اولین آنها علی بن ابیطالب (ع) و آخرین آنها حضرت مهدی (ع) است بر جامعه پیاده شود. افکار مردم از نقطه صفر به اوج معنویت و شناخت حق خواهد رسید و پس از دو الی سه قرن تمام جهان تحت سیطره فکری آنان آمده و همه مردم دنیا خداشناس خواهند شد و جهانیان برای همیشه از شر هواهای نفسانی و شیطانی رهایی خواهند یافت و دیگر جائی برای اجرای هواهای نفسانی و ریاستهای باطل باقی نخواهد ماند.

 

هر آن برای تعجیل در دیدارت دعای فرج میخوانیم... به امید آن روز...

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظا

 وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلا

 

* بفرمایید پذیرایی

*بیاید با خودمون قرار بذاریم که تا آخر این مهمونی سر افطار اول از همه به یاد آقامون باشیم... 


نوشته شده در سه شنبه 90/5/11ساعت 10:0 صبح توسط سنا شاخه نرگس ( ) |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت